Schaak-Off rapid-toernooi 21 sept. in De Bron

Hoewel het schaken voor ASC al op dinsdagavond 31 augustus in De Bron begint, is er een feestelijke opening op dinsdagavond 21 september.

Schaak-Off logo

Systeem en speeltempo

De opening van de schaakclub in De Bron vieren we namelijk samen met de Koninklijke Nederlandse Schaakbond en de regionale bonden met de ‘Schaak-Off’ en wel op 21 september, vanaf 20.00 uur in De Bron. Het Schaak-Off rapid-toernooi is een landelijk schaaktoernooi voor alle schaakliefhebbers, bestaande uit lokale voorrondes op de club, waarvan onze club ASC er een is. Winnaars van deze voorrondes kwalificeren zich voor de regionale wedstrijden, waarbij tegen andere schakers uit de provincie gestreden wordt om een ticket in de landelijke eindfinale! Regionale finales: 2, 3 of 10 oktober 2021. Landelijke finale: 31 oktober 2021. Iedereen speelt 3 ronden van ca. 50 minuten (20 minuten plus 5 seconden increment). Van elke poule plaatsen de winnaars zich voor de regionale ronde.

Inschrijven

Al onze leden en nieuwe schaakliefhebbers uit de omgeving kunnen meedoen aan de ‘Schaak-Off’. De indeling geschiedt op basis van ervaring en niveau. Zo zorgen wij ervoor dat iedereen op zijn/haar niveau kan meedoen. Inschrijven kan als volgt: via de landelijke Schaak-Off website: www.schaakoff.nl. Na je inschrijving ontvang je een ontvangstbevestiging per mail en wordt jouw deelname geregistreerd. Uiterlijk 18 september ontvang je van ons een mail met alle informatie over het toernooi.