Slotavond Groene Hart Toernooi in Kudelstaart op 23 mei 2016

Een waar spektakel op de slotavond van onze Groene Hartcompetitie in het Dorpshuis in Kudelstaart, waar de stukken alle kanten opvlogen tijdens het Rapidtoernooi en van uitrusten geen sprake was want er moesten gedurende de avond 5 partijen afgewerkt worden.
De meeste teams waren met 9 of 10 gekomen alleen Nieuwkoop had blijkbaar maar 1 auto beschikbaar en kwamen met 5. Desalniettemin bood de volle touringcar vanuit Koudekerk a/d Rijn uitkomst want van de 15 man konden er 5 aanschuiven bij Nieuwkoop. Dat kenmerkt toch wel deze Groene Hartschakers die helpen elkaar waar nodig al is het alleen maar om tactische redenen want Nieuwkoop heeft alle partijen verloren helaas…………

Op de voorlaatste plaats zijn geëindigd Sv Reynaarde uit Koudekerk en Utile Dulci uit Roelofarendsveen met 3 matchpunten.
Op de derde plaats is geëindigd Inter Nos uit Boskoop met 7 matchpunten maar ze wisten wel de Groene Hart competitie van dit seizoen te winnen, proficiat Jan van Gulik met je team.
Inter Nos
Dan de tweede plaats deze was voor ons het Kalende Pionnetje de thuisploeg en mede door een geweigerd remiseaanbod in de voorlaatste seconde van Henk van Leeuwen, onze trouwe medeorganisator, werd het pleit beslecht in ons nadeel want Henk verloor in een nanoseconde en ging door z’n vlag tegen z’n tegenstander van de uiteindelijke winnaar ASC uit Alphen a/d Rijn.
Al met al een zeer gezellige happening en we kijken nu al weer uit naar volgend jaar.

Onder dankzegging overgenomen van de site van Inter Nos uit Boskoop.
Met dank aan Jan van Gulik, https://internosboskoop.wordpress.com/author/janvangulik/