Slotavond Groene Hart toernooi 2015 zeer geslaagd

Maandagavond 1 juni is de slotavond in Alphen aan den Rijn georganiseerd door ASC, die vorig jaar het toernooi gewonnen heeft. De winnaar van de GH-competitie staat al wel vast, maar op de slotavond wordt ter afsluiting van de competitie, een rapid toernooi gehouden met de verschillende clubs. Het werd met een 60-tal deelnemers weer een druk bezocht toernooi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Winnaar van de competitie 2014 – 2015 is geworden Utile Dulci (Roelofarendsveen) met 8 punten, gevolgd door ’t Kalende Pionnetje (Kudelstaart) met 7 en ASC met 6 punten.
De bijbehorende beker kon rond middernacht uitgereikt worden aan Utile Dulci.

Het rapid toernooi is gewonnen door Reynaerde (Koudekerk), dankzij een nipte overwinning op ASC, nu derde, en ’t Kalende Pionnetje op de tweede plaats.

ASC was met veel leden aanwezig op deze maandagavond. Een aantal leden viel bij andere teams in om daar de tientallen vol te maken.
De beste resultaten bij het ASC-team werden behaald door Twan Kastelijn (bord 1) en Frank Beusen (bord 6) met elk 4 ½ punten uit 5! Nico Bode (bord 7) scoorde ook goed met 4 uit 5.
Ook de resultaten van Wesley Stevense met 3 ½ uit 5 op bord 10, en Lilian Chakauri met 2 ½ uit 5 op bord 9 waren prima.

De avond werd uitstekend geleid door Milko, waarvoor dank!