Rabobank Sponsorfietstocht op 21 september as. (ASC doet mee onder nummer 39)

Op zondag 21 september vindt de jaarlijkse Rabobank Sponsorfietstocht plaats. Zoals je weet kunnen we met deze gezellige fietstocht geld verdienen voor onze verenigingskas. Steun onze vereniging en fiets ook (weer) mee! Onze vereniging doet mee onder nummer 39.

De Rabobank Sponsorfietstocht is een initiatief van Rabobank Rijnstreek, die het lokale verenigingsleven een warm hart toedraagt. Mensen samenbrengen, iets in beweging zetten en tegelijk het lokale verenigingsleven financieel ondersteunen. Dat is het idee achter de Rabobank Sponsorfietstocht.

Meefietsen = geld verdienen!

Voor iedereen die namens onze vereniging 20, 40 of 60 meefietst, stort de bank respectievelijk € 3, € 6 of € 10 in onze clubkas. Van dat geld kunnen we leuke dingen doen voor onze leden. Vorig jaar leverde de Sponsorfietstocht € 100 op. Bovendien is het elk jaar weer een gezellige en sportieve dag.

Mobiliseer de hele familie

We willen natuurlijk met zoveel mogelijk mensen meedoen. Hoe kun je daarbij helpen? In de eerste plaats door zelf mee te fietsen. En in de tweede plaats door anderen te mobiliseren: vrienden en vriendinnen, ouders, kinderen, buren, opa’s en oma’s. Iedereen die namens onze vereniging deelneemt levert geld op, dus hoe meer zielen hoe meer vreugd.