Clement geeft een prima simultaan!

Dinsdag 18 september gaf Clement zijn simultaan als nieuwe clubkampioen, en jonge vader, tegen 15 schakers van ASC.

Onder de 15 schakers waren 2 nieuwelingen, Johan die zich deze avond aanmeldde als lid, en Sybren die ca. 15 jaar geleden al jeugdlid is geweest van ASC.

Na ruim 1 uur spelen vielen de eerste beslissingen, Sape verloor door wat ongelukkige zetten in de opening waarbij hij als enige met wit speelde, en Peter Jong bereikte remise na een spectaculair offensief! Na nog een uur spelen konden Sybren en Fons hun stukken inpakken. Na 23 uur legden de een na de ander zijn koning om. Rond 24 uur gaven Fried en Marcel het op, maar bereikte Rudolf ook een remise. Het nieuwe lid Johan was de laatste speler die zijn koning omlegde!
Mooi resultaat voor Clement met 2 remises en 13 winstpartijen!