Start schaakseizoen aanstaande

Dinsdag 25 augustus 2015 zal het seizoen van start gaan middels de vertrouwde simultaan die door de clubkampioen wordt verzorgd. Ditmaal zal Dinard van der Laan de rondjes lopen. Voor de niet leden die dit bericht lezen; ook u bent welkom op deze ‘dolle’ avond.

De tweede clubavond op 1 september 2015 biedt de mogelijkheid tot ‘vrij’ schaken. Daag je ‘angst gegner’ uit en zie of de in de vakantie ontwikkelde varianten nu wel hun vruchten afwerpen (of bewaar het zorgvuldig voorbereid nieuwtje voor een mogelijke interne confrontatie).

Of organiseer een leuke snelschaakgroep om er weer een beetje in te komen. Vergeet daarbij vooral niet om je vakantie avonturen te delen.

Op 8 september 2015 staat de ALV op het programma. de agenda van de vergadering is nog niet bekend maar zal voor een groot deel de geijkte paden bewandelen. Wilt u nog iets op de agenda zetten? Neem dan contact op met een van de bestuursleden.

Dinsdag 15 september 2015 zal de eerste ronde van de Keizercompetitie worden gespeeld.