Rabobank sponsorfietstocht op zondag 28 juni 2015

Fiets zondag 28 juni mee voor onze clubkas!

Als startschot van de beoogde fusiebank organiseren Rabobank Groene Hart Noord en Rabobank Rijnstreek dit jaar voor het eerst samen de jaarlijkse fietsdag. Op zondag 28 juni 2015 kan iedereen geld bij elkaar fietsen voor de clubkas.

De Rabobank Sponsorfietstocht is een initiatief van Rabobank Groene Hart Noord en Rabobank Rijnstreek, die het lokale verenigingsleven een warm hart toedragen. Mensen samenbrengen, iets in beweging zetten en tegelijk het lokale verenigingsleven financieel ondersteunen.

Meefietsen = geld verdienen!
Voor iedereen die namens onze vereniging 20, 40, 60 of 100 kilometer fietst, stort de Rabobank respectievelijk € 3, € 6, € 9 of € 12 in onze clubkas. Van dat geld kunnen we leuke dingen doen voor onze leden. Training van de jeugd en senioren.

Het inschrijfnummer voor Alphense Schaakclub is nummer 304.

Bekijk alvast de site van de Rabobank.